"Absolutely not!"

GAAH! Här har jag gått i flera dagar och tänkt att hemtenan inte är några problem eftersom jag har haft klart för mig vad jag ska skriva. På två dagar hinner jag lätt klart med den. Pyttsan! Jag har skrivit en halv sida och har inget mer att komma med. Eller jo det har jag, det är bara hur jag ska skriva det som är problemet. Och framför allt hur jag ska få in mer littertur än det jag redovisar från början. Kan jag inte bara få skriva direkt ur huvudet? Haha. Det borde väl vara akademiskt och bra? Min hjärna är extremt akademisk.. på sitt eget sätt. ;)

Mitt i mitt skrivande började självklart leta information till min uppsats samt praktikplats. Jag tror jag vill bli Film Music Editor (vad heter det på svenska?). Alltså en sån som jobbar med musik i en film, väljer ut vilken musik som passar och så vidare. Skulle ju vara hur kul som helst! Ska skicka ut lite förfrågningar tänkte jag och sen kanske prata med Gunn och se om man kan få en praktikplats hos en sån. De flesta kanske frilansar? I don't know.

NEJE! Inte skriva här mer nu förrens sen och om Real. Hemtenta, BUMS!
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0