Tired mind

Att gå upp på morgonen borde vara olagligt. Eller ja.. Haha. Ni förstår. Jag fick som sagt handledningen klockan 9 nu på morgonen så det var bara att sätta klockan vid halv 8. Inte så farligt, men är man van att ha sovmorgon nästan varje dag är det jobbigt. Dessutom hade jag den obligatoriska kan-inte-sova-för-klockan-är-på. Usch. Varför är det så. Allt man kan ligga och tänka på är att man ska sova så man orkar upp. Icke bra.

En annan grej jag tänkte på innan jag somnade var att jag kanske ska skita i praktiken? Istället se om jag kan få komma tillbaka till Stadsbyggnadskontoret på kanske halvtid och sen jobba manus resten. Om jag snor ett rum hemma hos Ia har jag ju råd att leva så. Vore ju toppen. Ännu mer toppen vore det om jag fick jobba på Filmstaden. Haha, men det vet ni ju redan ;) ÅH, vad jag planerar om allting. Jag borde lära mig att leva i nuet mer. Finns det en kurs i sånt?

Morgon på er och frys inte ihjäl idag! Hörs lite senare..
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0