To be together..or not

Nu kommer ett sånt här inlägg som bara måste komma för jag måste nörda någonstans. New Girl. Ja, det kan inte hjälpas. Här på slutet var jag tvungen att sluta med allt annat och bara kolla på det. Men nu är jag kluven. Russell har klivit in och nu i senaste avsnittet jag såg även klivit ut ur Jess liv. Jag vet inte hur jag ska känna...


Russell var ju så fin. Och perfekt. Jag ville att de skulle vara ihop. Ska jag vara helt ärlig så blev jag nästan lite tårögd när Jess gjorde slut med honom. Vad gör det att han inte vill bråka hela tiden. KOM IGEN! Man kan väl ha passion på andra sätt. De var ju så bra...


..men sen finns ju Nick. Han är liksom som hennes meant-to-be. Jag är extremt svag för meant-to-be:s. De är som Rachel och Ross, om de inte blir ihop innan hela serien tar slut (vilket förhoppningsvis är aldrig) så kommer alla bli besvikna.

GAAH! Kan de sluta slänga in såna som Russell i det hela och bara fokusera på Nick!? Jag mår så dåligt och blir så ledsen annars. Och ja, jag låter en serie styra mitt liv och vad jag känner. Haha.

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0