Unleash the full potential


Nu har man äntligen börjat höra lite kring planerna om Eurovision 2013. Meningen som de går efter är "Unleash the full potential" och tanken är, som jag förstått det, att återgå till det hela Eurovision står för; att få länder att gå tillsammans och släppa lite på de tvister som annars finns. Som det verkar ska de hålla hårt på människors lika värde osv, mycket av det Loreen kämpade för under sin vistelse i Baku. Helt fantastiskt säger jag! Känner på mig att jag kommer vara en stolt svensk i maj. 
Tydligen finns det även planer på att endast ha en programledare. Vanligtvis är det ju tre, så den som får uppdraget (Måns?) kommer ha fullt upp och ett stort ansvar på sina axlar. 

På Melodifestivalens hemsida har de skrivit mer om det här och mer kommer. Första delen kan ni läsa här om ni är intresserade. 

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0