Whats been done

Okej, nu har jag fått lite gjort iaf. Efter att ha hämtat lite papper hos mamma satte jag mig på Hälls. Äta lite och hemtenta har det blivit. Nu börjar dock paniken komma lite smygande. Hoppas vi slutar lite tidigare ikväll så jag kommer hem och kan fortsätta. Blir nog att sitta en stund med det..
 
Om ett par timmar börjar möte 2 av manusverkstan. Jag fixade min feedback igår, men idag när jag läste igenom kom jag på en massa annat. Haha, så typiskt mig. Inte hade jag någon penna med mig heller så jag för försöka hålla det i huvudet. Annars har jag planer på att köpa med en varm choklad till mötet. Jag fryser en massa idag efter gårdagens värmeavstängning. Usch, det var ju fruktansvärt! Aja, min förhoppning är att jag inte ska glömma min grundidé på manuset heller om jag har chokladen med mig. Åh, jag älskar namnet på mitt manus! ;)
 
Nej, dags att köra på.
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0