When everything's wrong

Allt känns inte på topp just nu. Av den anledningen kanske det inte kommer vara extremt mycket inlägg här på bloggen över helgen. Som jag sagt innan kommer Johan och AnnaLena till helgen så jag måste åka hem till landet. Ska bli kul, men det gör mig samtidigt extremt stressad. Allt måste hinnas med och mitt tidsproblem börjar utöka sig till mer än bara att ständigt vara i tid. Idag fick jag också tillbaka hemtentan som jag måste göra om. Jag visste ju redan när jag lämnade in den att det skulle behövas göras om eftersom jag inte fattar det ämnet. Dock känns det alltid som en rejäl smäll när man får veta det på papper. Den ska inte in förrens om två veckor, men det är lika bra att börja fundera redan nu. Under de två veckorna är det massa annat som måste göras. Jag är lite rädd att jag ska glömma något..

Det första jag tänkt göra är att verkligen få klart synopsisen idag. Om jag måste droppa något så står manusverkstan först på listan, vilket gör att jag verkligen vill få det att funka. Vill inte hoppa av. Sista utvägen. Därför ska det bli klart idag så jag kan vara med en månad till iaf och slipper oroa mig över det. 
Något positivt iaf är att jag hittade lite böcker till uppsatsen på föreläsningen i biblioteket idag. Bland annat en som handlar om exakt det jag vill skriva om som dessutom fanns där. Lånad och med hem. Lite andra böcker fjärrlånade jag så hoppas på att jag får dom snart. Första inlämning med work-in-progress är redan nästa vecka, men då lär jag inte ha fått dom. Men Åsa förstår nog. Tror jag. 

Aja, vi hörs när vi hörs helt enkelt. Ha det bra så länge!
Goodnight and Goodbye

Kommentarer
Postat av: Martina

Kämpa Emma kämpa

2012-10-11 @ 17:34:20
URL: http://mrponny.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0