You cast a spell on me

Ny dag. Ny fredag. Jag ska snart bege mig ut i världen. Eller iaf till universitetet. Någon frukost lyckades jag inte hitta så jag får springa in på pressbyrån sen och köpa nåt. Vad händer på universitetet då? Jo, jag och Katrina ska ÄNTLIGEN kolla igenom de där praktikrapporterna. Haha, vi har skjutit upp det nu jag vet inte hur många gånger. Nu tänkte vi gå dit och kolla innan handledningen. Min handledning börjar 13 och deras sedan vid 14. Blir ju super! Jag har dock mailat NA på nytt efter att jag fått ett namn som har hand om praktikanter så jag håller fortfarande tummarna för det. Som jag sagt innan så tänker jag ju inte göra praktik om det inte är något jag verkligen vill göra. Att praktisera på NAs nöjesredaktion är något jag verkligen vill göra. Såååå, håll gärna tummarna för mig när ni har en smula tid över :)

Annars idag måste jag åka och handla. Dock vågar jag inte ringa syster och frågar när hon slutar och ska åka till Maxi. Hon har fått för sig att jag ska med ut till landet idag och upp tidigt imorgon för att följa med på någon dressyrträning och filma henne. Ja, det fanns mer än ett fel i det resonemanget. Vet ni hur extremt morgontrött jag är? Och vet ni hur extremt tråkigt det är att titta på en dressyrträning? Suck. Men vi får se. Jag vill ju inte vara en elak lillasyster heller..

Något mer? Kanske uppdatering på synopsis? Jag tror jag behåller Maya som protagonist och ser vad de säger på onsdag. Säger alla att jag borde byta så får jag väl tänka om igen och faktiskt göra det. Nu vet ni.

Hoppas er fredag blir toppen!
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0