A Storm Is Coming

Nu vill någon säga till mig att det är slut på långa, sköna morgnar. Först smsade Katrina och väckte mig och efter att jag löst det och försökte somna om ringde Ia. Bara att gå upp och börja dagen helt enkelt. Jag började den genom att inte ha någon frukost hemma, lägga över Pinks låtar på telefonen och sedan ge mig ut för att lägga papper om filmfesten i brevlådor här på Grankotten. En sak kan jag säga om brevlådorna - tömmer folk dom inte? Hur kan man inte titta i sin brevlåda utan bara låte allting lägga sig på hög? Aja, jag hoppas de som faktiskt hade lagom i brevlådorna tittar och ser bladet och bestämmer att det vore mysigt med lite film och fika hos oss. 

Just nu lyssnar jag på soundtracket till The Dark Knight Rises, vilket på ett sätt var anledningen till att jag började titta på Batmanfilmerna. Samtidigt vet jag att jag borde släppa allt annat och läsa istället. Historia som dokumentärfilm handlar måndagens seminarie om. 
Ikväll är det zumba, men just nu är jag lite vilse på om jag ska gå eller ej. Jag vill ju gå. Hemskt gärna. Men jag kanske borde vara hemma och plugga istället.. Dessutom har jag sjukt ont i armarna sen igår. Haha. Men vi får se, Mina kanske blir ledsen om jag inte följer med och så kan vi inte ha det. 

Hoppas alla har en bra torsdag!
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0