Always sunshine behind the clouds

Jag har tagit ett beslut. När jag läser den engelska texten kan jag lika mycket efter som jag kunde innan jag började. Inget bra. Jag har gått igenom frågorna till seminariet och har kommit fram till en taktik. Jag kommer absolut inte kunna lära mig hela boken SÅ jag kör på kapitel ett som sammanfattar hela boken och sen hoppar jag till det som känns viktigt. Jag får se hur det går, om det blir pannkaka får jag göra ett annat upplägg till nästa seminarie. Puh. Skönt att ha en plan. Nu kör jag.. Eller imorgon ;)

Just nu håller jag på att ladda ner ett redigeringsprogram till filmkameran. Tar ju halva natten!! Och när jag försökte trycka på kamerna funkade det inte. SUCK! Ska försöka igen och om det inte går då.. hmm, ja då får jag ringa experten på elektronik. MEN, jag håller tummarna att det ska funka nu. IH.

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0