And it start with...

Idag är dagen. Öppning av filmfesten. Jag hoppas verkligen att det kommer folk! Vi har ju verkligen försökt nå ut till folk nu så det vore skönt om det gav någonting. På öppningskvällen också är det ju trevligt med folk. Vi har ju välkomstdrink och mingel innan filmen och då är det ju tråkigt om det bara är några få där. För er som ännu inte bestämt er: Kom Kom KOM!! 19.00 öppnar dörrarna för drink och mingel. 20.00 beräknar vi att filmen kör igång.

Idag annars har jag varit ute på Marieberg med Ia. Jag behövde verkligen nya skor och hon behövde ett täcke till Hilda. Fixat! Dessutom inhandlade jag lite alkoholfritt alternativ till välkomstdrinken samt lite godis som vi kan ha och bjuda på/sälja. Igår fick jag sms också för vi kom på att jag har alla kassagrejer. GOSH! Hur jag ska få med mig allt på bussen har jag ingen som helst aning om. Tur att den stannar precis vid Roxy. Haha. Får nog ta lite idag och lite imorgon eller så.
Tanken var ju att jag skulle plugga som en galning nu, men jag har inte vad vi ska läsa så det är ju lite svårt. Jag vet inte heller helt var man får tag på det så jag känner mig lite lost. Det var en som hade boken och vi skulle få kopiera från den, men jag vet inte. Hoppas någon kan hinna kopiera och så bara. 

Nu ska jag ta och göra mig iordning så jag hinner klart allt tills det är dags att dra sig mot Roxy. Återigen: KOM KOM KOM! Jag är inte helt hundra vad jag ska ha på mig, ska man liksom vara lite extra fint klädd eftersom det är öppningskvällen? Kanske inte ska dyka upp i jeans och slapp tröja iaf!! Haha ;)

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0