Around town and back home

Mina armar skakar nästan för de gör ont. Haha, träningsverk? Anledningen är för att jag gått runt och bärt på en massa papper hela dagen. Jag och Mina har varit runt hela stan och hängt upp postrar samt delat ut papper angående filmfesten. Det gick bra och de flesta var positiva och hjälpsamma. Bland annat var vi inne på filmstaden och bad dom lägga i personalrummet. Eftersom det var tomt där så passade jag på att fråga om jobb också och vet nu hur jag ska göra. Får se om jag kör direkt för extra jobb eller om jag väntar till i vår. Dock tar de inte emot praktikanter så den idén kan jag ju glöma ;)
När vi var på biblioteket och hängde upp en poster såg jag ett papper om en grej som gäller manus. Varför har jag inte hört något om det innan? Haha, äsch, jag har väl tillräckligt kanske och inte hinner jag ännu ett manus just nu. Men men, kul att se att det uppmärksammas på flera ställen. Om fler börjar skriva manus tror jag att kvalitén på våra svenska filmer ökar. Muy Bien!

När jag kom hem såg jag att min skiva landat i brevlådan. Usch vad glad jag blev! Synd bara att turnédatumen som släppts endast gäller USA. Varför vill ingen jag hemskt gärna vill se komma till Sverige? Vi är ju ett så fantastiskt fint land.. hehe


Goodnight and Goodbye


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0