Friday

Det här med dokumentärfilm är inte min grej. Idag har jag läst om hur privata filmer och bilder används till dokumentärer osv. Jag förstår helt klart att en del tycker det är intressant, men det är inte mitt område. Sen har jag ju mitt problem att jag gärna tänker på något helt annat och oroar mig för det när jag borde göra något annat. Idag har jag börjat oroa mig för våren och var jag ska praktisera om jag nu ska göra det. Kollat runt lite och skulle ju hemskt gärna vilja praktisera vid någon filmklippning, men hur fixar man det? Går det ens? Det är ju faktiskt dags att börja fundera för senast 15 oktober ska det väljas. Varför har de anmälningarna så tidiga? Man hinner ju kanppt komma in i en kurs innan det är dags att välja nästa. 

Idag var jag uppe och sa upp medlemskapet på gymmet. Det stack lite i magen. Men men, jag får gå med igen när jag vet att jag har tid och det inte endast är slösade pengar. Så länge får jag köra på med maskinen här hemma och zumban. Utöver det har det varit tvätt som gällt. När sista tvätten torkade i tumlaren tog jag en liten promenad. Även om det börjar bli ganska kallt var det extremt skönt. Älskar att gå ut på promenader och bara låta tankarna flyga. Dessutom är det ju skönt med lite luft så hjärnan piggnar till inför allt läsande ;)

Hoppas ni haft en bra fredag!
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0