In the City

Nu kanske ni undrar varför jag inte skrivit så mycket som ett litet ord om vilka städer Melodifestivalen kommer till 2013, jag som alltid brukar skriva om sånt. Anledningen, mina kära vänner, är så enkel som att jag hoppas de tar bort och ändrar. Inte såg jag Örebro bland de där städerna. Varför får Malmö en deltävling som fått äran med Eurovision medan vi i Örebro inte får någonting? MEN, jag har insett nu att det aldrig kommer hända, så nu kör vi. 

- Deltävling 1: 2 februari i Telenor Arena, Karlskrona
- Deltävling 2: 9 februari i Scandinavium, Göteborg
- Deltävling 3: 16 februari i Skellefteå Kraft Arena, Skellefteå
Deltävling 4: 23 februari i Malmö Arena, Malmö
- Andra Chansen: 2 mars i Löfbergs Lila Arena, Karlstad
- FINAL: 9 mars i Friends Arena, Stockholm

Alla städer har haft Mellon minst två gånger tidigare. Det nya är väl egentligen bara att finalen inte är i Globen utan i Friends Arena. Så ser det iaf ut. Februari... det är inte så länge kvar ändå. Vi är nog där snabbare än vi tror :)

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0