Jag vet att du sover..

Idag gick det ju lite bättre med människor på filmfesten. Kändes fantastiskt bra. En tjej sa att hon tyckte det var superkul att sånt här ordnades och trots att hon var från Örebro visste hon inte att vi fanns tidigare. Där är beviset att vår marknadsföring har gått hem. Super! Imorgon får vi inte in några medlemmar då det är gratis i och med Josef kortfilmsfestival. SÅ, vill ni gå gratis på bio och se kortfilmer så börjar det 16.30. Kom dock gärna ner i källaren för en fika också för det är nämligen så vi kommer få in något under kvällen. Allt uppskattas!! 

Imorgon ska jag faktiskt försöka ta mig upp ur sängen på en rimlig tid så jag har gått om tid på förmiddagen. 11 ska jag vara hos studievägledaren. Här ska pratas framtid! Jag har även försökt skriva ut de viktigaste texterna vi ska läsa så jag slipper sitta med datorn hela tiden och få fyrkantiga ögon. Bläckpatronen tog dock slut så jag måste försöka köpa en ny. Jag hoppas det ska gå bra. Jag har i princip krönikan färdig, lite finputs bara, så slipper jag tänkte på den i helgen. Skönt. 

Nej, lite tänk kring mitt manus nu och sen sängen!
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0