Killing time

Hur mycket har jag gjort idag då? Inte så mycket. Jag har läst klart den svenska texten och kommit på exakt hur man gör för att kunna läsa den på engelska. Haha. Ja, det är komplicerade grejer det här med kurslitteratur! Jag börjar med den imorgon och kör i helgen. Det borde gå. Ska försöka mig på den svenska en gång till också om jag hinner. Grejen är att jag tror jag fattar - tills jag läser frågorna. Då går det sämre igen. Tur att jag har Katrina och Beatrice som hjälper mig. Vi har bestämt att träffas och gå igenom frågorna innan seminariet. Guld! 

Jag såg idag också att csn pengar kommit in på kontot. Jag som inte gjort över med lönen än! Ganska nice på sparkontot när jag fört över det som var kvar av lönen dit. Det kommer ju dras bort lite med den lön jag ska betala tillbaka samt träningsmaskinen jag köpt. Det är ändå mer på sparkontot än vad Eurovision kommer kosta så på lördag blir det förhoppningsvis en tur till Marieberg där jag tänkte köpa min videokamera. Jag har ju kollat ut en och det ser ut som att den ska finnas i lager. Håller tummarna! 

Nu ska jag göra mig klar och ta en promenad in till stan och zumban. Jag har en plan med skorna! Förra gången dog jag lite på mina nya fina skor. Nu blir de hemma. Jag har som sagt en plan. I'm smart. Tack tack ;)

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0