Lost Sunday

GAH! Jag är sjukt förvirrad. Det kändes som att jag hade ganska bra koll innan samtalet idag och nu efter känns det som att jag inte kan någonting. Jag kommer inte kunna säga ett ord imorgon. Jag och Katrina funderar på hur vi ska göra, båda av oss har problem med att prata på seminarier. Vi funderar på att prata med Åsa, men vi vet att hon kommer säga att hon förstår men då det står i kursguiden måste vi göra det ändå och sen kommer hon ge oss frågor vilket är ännu värre. Jag vill bara dö en smula. Inte överdrivet mycket, bara en smula. Jag vill att Åsa förstår mig. Jag vill att hon inser vilken förbättring det var för mig personligen att jag sa något överhuvudtaget, att det är C-nivå för mig. Jag vill snabbspola förbi de kommande tre/fyra veckorna och gå direkt på uppsatsen. Ibland får man inte som man vill...





Det blev fotografering på terrängen. Några av bilderna kan ni se här ovan, eventuellt kommer ett inlägg med några fler. Filmkameran funkade inte i affären heller så jag fick välja en ny istället. Eftersom den jag hade var den sista de hade fick jag välja en ny modell och valde då den jag tänkt från början. Det var helt enkelt meant-to-be att jag skulle ha den. Håller tummarna för att den ska funka nu då! 

Nu ska jag kanske kolla över inför imorgon en extra gång om jag känner att hjärnan är med. 
Goodnight and Goodbye

Kommentarer
Postat av: Martina

Lycka till imorgon! Det går nog bra ska du se. Håller tummarna

Svar: Aww, tack!
Emma

2012-09-16 @ 23:55:59
URL: http://mrponny.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0