My week 36

I våras körde jag ju lite på att rada upp schemat för veckan. Tror jag ska köra på det ibland igen. Det hjälper att hålla koll på saker. Så vi kör. Lite på detta viset ser min vecka ut:

Måndag - Första föreläsningen. Kul att träffa alla igen och se om det är några nya som tillkommit. Ganska skönt att veta att man faktiskt känner en hel del av gänget. Tummer upp till det. Imorgon ska jag också sälja av lite böcker och förhoppningsvis hinna med ett möte på Lösnummer. Första deadline på min webbkrönika. Ringa ÖBO för en visning av lägenhet och få veta om det blir manusverkstan eller inte. Av det sist nämnda vet jag inte vad jag vill. Jag drar en lättad suck om det blir nej och gör ett litet glädjehopp om det blir ja. Haha.

Tisdag - Filmvisning på universitetet. Gå på visning av lägenhet. Jag kommer aldrig få lägenheten eftersom jag ligger på plats 9, men kolla kan man ju alltid. Den är på 37 kvadrat, nästan dubbla det jag bor på nu! Haha, hade inte varit helt fel. SEN kör vi första zumban. Blev ju så konstigt förra veckan, men nu kör vi på.

Onsdag - Deadline på krönikan. Klippning. Fotas för ny bylinebild. Eller inte ny så, mer en speciell som krönikörer ska ha på sina krönikor. Där planerade jag klippningen bra! ;)

Torsdag - Fridag. Om jag inte hunnit tidigare ska jag försöka få folk att svara på frågan jag ska fixa till Lösnummer. Även lite för filmklubben blir nog aktuellt skulle jag tro. Zumba på kvällen.

Fredag - Filmvisning på universitetet. Kanske fortsätta jakten på folk till frågan i Lösnummer. Bio på kvällen? Kanske. 

Helgen håller jag lite öppen till saker jag inte hunnit med. Hela månaden kommer säkerligen bli full med filmklubben då filmfesten närmar sig. 26-30 september på bio Roxy, hoppas vi ses där! Vi har börjat lägga upp på hemsidan. Jag har lagt upp info om två filmer. Fler kommer. orebrofilmklubb.org Kika gärna! :)

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0