New Love in Town


Jag har hittat en ny favorit. Brody. Jag vill inte säga att jag är smygförälskad i Dean Geyer som spelar Brody i Glee för jag vet inte så mycket om honom mer än att han har varit med i australienska idol. Däremot hans karaktär Brody är bara... ja, helt sjukt fantastiskt bra! Haha. Om inte Rachel glömmer Finn och blir ihop med Brody istället så blir jag lite fundersam. Nu är det inte hans fantastiska utseende jag smått fallit för, även om det självklart hjälper. Nej, grejen är att han är så otroligt hjälpsam, säger de exakt rätta orden som "Jag vill bara att du ska veta att varje gång vi träffas kommer jag tänka på hur mycket jag vill kyssa dig" OCH det faktum att han sätter sig på ett skumt tåg han inte ens visste fanns tidigare och åker en 45 minuters resa bara för att han ville ge henne en blomma han tyckte var ganska cool. 
Usch, jag hade ju slutat kolla på Glee och kollade bara för jag såg att de skulle göra någon speciell låt. Nu kan jag ju inte sluta kolla!! Typiskt! Haha ;)

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0