New things, beautiful things

På förmiddagen och en bit in på eftermiddagen var jag med mamma och Ia på Marieberg. Filmkamera inhandlad! Det blev inte den jag kollat ut innan, utan en som nästan är lika bra. Han i affären sa att det skilde så lite på kvaliten och den här har bättre zoom så jag tog den här (kan lägga till att den här var billigare). Nu står den på laddning och sen blir det ut och filma.. någon gång. Haha. 
Det blev lite mer med hem, bland annat en tröja, värmespray och ett superfint Cola-glas. Jag tror jag är besatt av glas! Hehe. 



Nu ska jag plocka lite i lägenheten och försöka plugga lite. Lyckades läsa lite av den engelska texten igår, får se hur långt jag kommer idag. Jag är positiv. Lite iaf ;)

Hoppas alla har en bra lördag!
Goodnight and Goodbye



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0