On the road to the future

Introduktionsföreläsningen avklarad. Känns sjukt bra faktiskt. Vi ska vara 12, men idag var vi 11 så vi får se. Det bästa är att alla utom 1 känner varandra och har läst ihop. Kommer bli riktigt kul. Tror jag. Vi har oroat oss för alla seminarier, speciellt få vi har noll föreläsningar och endast seminarier. Mycket läsning, och jag som inte lär mig något genom endast läsning. Buhu. Åsa sa dock att litteraturen är ganska rolig och lätt att ta sig igenom. Man kan läsa precis innan man går och lägger sig. Det gör att jag pustar ut en smula. Dock är det Åsa vi pratar om så det kan betyda vad som helst. Haha. Men jag gillar ändå Åsa. Tycker hon var lite gullig som sa att vi var hennes lilla grupp nu i höst då hon bara har några få andra föreläsningar. Jag håller tummarna för att det kommer gå bra.

Idag har jag varit sjukt stressad, något som oroar mig lite. Det är ju liksom bara första dagen på denna höst. Fick veta att jag kom in på manusverkstaden. Som jag sa, en del av mig hoppar av glädje, en annan del av mig tänker bara "Oh noooo". GAH! Hur ska jag hinna? Dock ser det ut som att min distanskurs inte börjar förrens december så det känns ju lite skönare iaf..

Jag har lyckats få iväg min krönika nu. Är inte nöjd på något sätt alls. Usch! Hoppas på feedback som kan göra den bättre. Känns ju lite sådär att inte komma med en riktigt bra krönika som min första som webbkrönikör. Hmm. Aja. Nu tänkte jag ta och börja med mitt manus. Börja med treatment. Skönt att vara igång lite inför hösten. Om jag har börjat fått ut vad jag vill osv kanske det går lättare. Ta vara på varje ögonblick är vad som gäller nu. GAH!

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0