Reading about nothing

Åh, jag längtar tillbaka till förra seminariet! Haha. De här texterna är inte roliga. Den jag håller på med nu handlar typ om Utvandrarna, Moberg och kulturarv. Det känns som om den pratar om allt och inget. Vad är egentligen relevant i den? Blir tokig! En av de andra har jag hört från andra ska vara ganska mycket svårare att förstå också än förra veckans texter. Tack. Not. Tur att vi har våra samtal innan seminarierna så vi kan prata ihop oss. Hoppas bara jag kan vara med på denna veckas samtal, kanske ska bort när de planerar att ha det :(

Idag annars? Mamma ringde och väckte mig imorse så jag följde med på lite fika och sedan handling. Av någon anledning trodde alla att jag skulle följa med hem till landet, men icke! Är nog bäst att jag håller mig i stan för att plugga. Annars kommer det massa saker som ska göras och så får pluggandet läggas åt sidan en stund. Bättre så här. Turer till landet får komma när allt skrivande kommer. I november/december är det ju en hel del och då kan det vara skönt att komma ut till landet och rensa tankarna lite. 

Nej, back to work! Hoppas alla haft/har en bra fredag :)
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0