That's the old me

Åh vad jag hoppas de andra tre som var på lägenhetsvisningen har andra lägenheter och inte alls gillade denna. Den var verkligen helt perfekt! Två av dem var killar och de borde överlåta den till oss tjejer med tanke på storleken av garderoben. Tjejen som var där borde överlåta den till mig för att... ja för att jag har lite poäng och kanske inte får något mer erbjudande! Haha. Bra argument. Dessutom var det en av grannarna som stannade oss och började prata. Det räknas väl också? ÅH! Jag vill ha. Kokvrån var ganska stor så jag räknar det som ett kök. Rummet var typ som hela min lägenhet jag har nu! Toan var superfin och garderoben väldans stor. Sen var det avhängande av ytterkläder i ett eget litet rum. På det var det uteplats på både fram och baksida samt ett EGET förråd på framsidan inne på min lilla "gård". Lägenheten hade verkligen allt. Hoppas som sagt de andra inte insåg det också! Haha. 

Jag hann se en hel film och sedan de 30 minuter av nästa som vi skulle se. Jag missade bara en timme ur utvandrarna och början av den mjukporr vi skulle se. Ja, ni läste rätt! Christo sa förra hösten att han inte kunde visa oss sånt på ett universitet, men Åsa verkade då inte ha problem med det. Hon sa också att om man tyckte det var för pinsamt fick man låna hem den. Det uppkom en liten tystnad följt av skratt då kan jag säga. Haha. Tror jag skippar att se den helt faktiskt..

Just nu är jag hemma och väntar på att ta bussen upp till zumban. Är riktigt taggad. Jag och mamma var och hämtade ut nya träningsmaskinen också så i helgen ska den försökas packas upp. Ja.. får se hur det går. Och får se hur fn den ska få plats. Snart kan jag nog inte ens gå här inne. Haha. 

Hoppas dagen varit bra!
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0