The beginning

Måndag igen och dags för filmfesten veckan. Jag kan inte säga att jag är extremt taggad, men det kommer kanske på onsdag när vi kör igång med öppningsdrink och öppningsfilm. Jag tänkte skippa schema denna vecka också för det kommer ju i princip bara stå filmfesten varje dag. Haha. Hoppas jag får se någon av er där :)

Idag är det seminarie igen. Jag känner mig inte ett dugg förberedd som vanligt och har en text jag hoppas på att min grupp får.. förutsatt att vi gör på samma sätt som förra veckan. Skulle vara trevligt att hamna med typ Katrina också. Meeeen, man kan ju inte önska för mycket, då kanske det är svårare att få det uppfyllt. Jag ska försöka se om jag kan dela ut lite papper runt på campus också inför just filmfesten. Vi vill ju att mycket studenter ska komma så då är det bara att köra!

Just det! Att kolla på film är ju något de flesta gillar på ett eller annat sätt. Någon som tycker om att skriva om en film ni sett? Gå på bio? Är student? Lösnummer säker nämligen två biorecensenter och ni behöver inte vara med i redaktionen för att få vara det. Jag kan meddela att det är hur kul som helst! Rekommenderar det verkligen. SJälv hoppas jag få komma igång med första filmen nästa vecka...

Ha nu en riktigt trevlig måndag alla!
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0