Up and Jump

Vad är meningen med att ställa klockan för att inte vakna försent när man sedan när den ringer stänger av och sover en timme extra? Haha. Men sjukt skönt med lång sovmorgon, även om jag har det nästan varje dag. 

Jag har funderat lite kring mitt manus som ska skrivas nu. En kopp varm choklad. Jag hoppas det funkar att ändra så utan att de tycker jag ändrar hela historien och det inte blir lika bra. Jag tror idén blir bättre såhär. Strukturen blir tydligare och så även målet. OCH jag blir ännu mer taggad på att skriva. Hur bra som helst. Har jag nämnt också att Magnus Ugglas musik har blivit lite inspiration? Det är något med hans musik som får mig att tänka lite på mitt manus. Alltså, varm choklad och Magnus Uggla. Bra kombination?

I övrigt idag har jag monterat upp träningsmaskinen. Hann med ett träningspass också. Det kändes inte riktigt som att det lätta passet var för mig, det är nog mer för de som aldrig tränat eller någonting. Har en liten paus nu och ska snart testa medelpasset. Han som har skapat maskinen är även instruktion på dvdn man fick med. Han är huuuuur rolig som helst. Haha. Då blir ju träningen lite roligare också. Muy Bien!

Nu ska jag läsa ett stycke i nästa text av kurslitteraturen också. Grrr. Tur att en text var någorlunda förståelig, den här är typ som den första var. Hmm.

Ha en bra lördag nu alla!
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0