Why you're here, not there

Ibland tror jag att jag bloggar endast för att jag inte har något bättre för mig. Sen blir resultatet att jag skriver saker tusen gånger. Haha. Smarto. Det här är ett solklart sånt inlägg!

När klockan ringde imorse var jag nästan lite för trött för att orka leva. Hur sjutton gjorde jag när jag jobbade och klockan ringde fem? Usch usch, vill helst inte ens tänka den tanken. 
Idag är dagen för seminarie. Nu får vi se hur tufft det blir. Om man får ett ord med i leken eller om Åsa nöjer sig med att jag är där och aktivt deltar med nickningar och blick. Haha. Håller tummarna.


Mina hörde av sig igår och sa att vi hinner med zumba innan hon åker. GULD! Hoppas bara jag piggnar till lite eftersom det är konditionspasset idag. En sak är säker - jag kommer sova bra ikväll.

Hoppas nu att ni har en bra tisdag!
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0