You've been talking in your sleep

Jag ska om bara en stund knalla iväg till universitetet. Jag fick Katrina att stå med mig någon timme och tvinga folk vara med i synpunkten. Känns lättare om man inte står själv. Hoppas på att det går snabbt, skulle vara guld att komma hem och fixa med annat. Bland annat min krönika! Haha, nej den är fortfarande inte uppe. Men nu är det inne på det sista. En sista puts så kommer den nog upp sen. Jag behöver verkligen börja läsa inför seminariet också. Det är bara tre texter, men de var ganska långa (för min smak) så det är bäst att köra på. Egentligen har vi filmvisning på eftermiddagen, men det känns som jag sett tillräckligt med Sovjetisk film för att kunna skippa den. Som sagt, jag skulle verkligen behöva fixa med lite annat istället. 

Ikväll är det zumba. Eftersom Mina inte är hemma funderar jag på att hoppa över den. Då kanske jag hinner lite mer. Men samtidigt är det ju så förskräckligt roligt så jag har inte bestämt mig till hundra än. Kanske kör. Haha. Veliga Emma har ni här! 


Hur som hoppas jag alla har en bra torsdag. Snart helg!
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0