Amor


Då Ramos blev tillsammans med Pilar Rubio var det många som sa emot. De passade inte ihop och de var absolut inget seriöst. Jag satt och hoppades att det var sant. Dock har Ramos skrivit om henne flera gånger på Twitter och hon har varit med på familjefoton. Skulle han göra det om det inte var seriöst? Av nyfikenhet om vem denna person är som Ramos verkar gilla så mycket, men alla säger är helt fel för honom var jag tvungen att följa henne på Twitter. Nu har jag också kollat in på hennes blogg. Trots att det kanske tar emot så måste jag säga att jag nog gillar henne. Hon verkar jättecool och jag tycker att hon och Ramos faktiskt passar ganska bra ihop. Ja, mitt hjärta försöka hindra mina fingrar från att skriva det. Haha. 

Jag vill klippa mig. Har tröttnat på att ha långt hår när det är utsläppt. Sen vill jag på något sätt ha i en till färg för att få lite liv i det. När jag såg Pilars hår blev jag helt till mig. Jag vill också ha så! Nu har hon ju långt, men det är färgen jag är ute efter. Att bara lägga i en lite ljusare ton i topparna vore ju super. Lite mer liv i håret, utan att det skriker rakt ut! Då tror jag faktiskt att jag kan ha kvar mitt långa hår. Men vi får se. Jag har ju inte direkt råd att gå och fixa nu så jag får vänta tills det rullar in lite pengar på kontot. 


Värt inlägg? Nja, men har man inget annat att blogga om så ;)
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0