Help wanted

Jag ska återigen vara med i Lösnummers tävling "Årets bild": Det går ut på att redaktionen får tävla med varsin bild (självklart frivilligt och för både fotografer och skribenter) som är tagen i samband med en artikel, men den behöver inte ha varit publicerad. Min kommer från min sommarkrönika från Madrid. Enda problemet är att jag inte kan välja! Haha. Jag har fyra och ni får mer än gärna säga vilken ni tycker jag ska skicka in. Sen får ni självklart hjälpa till och rösta sen ;) Men som sagt, vilken ska jag välja?


Bild 1.


Bild 2.


Bild 3.


Bild 4.

Så.. vilken ska jag välja?

Kommentarer
Postat av: Martina

Jag tyckte 1an var häftig! :D

Svar: Även med armen? Haha, min mamma gillade den tills jag uppmärksammade armen ;)
Emma

2013-04-11 @ 20:56:04
URL: http://mrponny.blogg.se
Postat av: Martina

Haha jaa! Det var ju därför den var så häftig ;) alla vill fånga just det där ögonblicket med sina kameror! Eller nåt sånt..

Svar: Haha, vad bra!! Alla andra har jag fått förklara för. Men jag tog den :)
Emma

2013-04-12 @ 16:01:58
URL: http://mrponny.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0