If you wait for me

Igår började min hals göra ont, men jag höll tummarna för att ingen förkylning skulle bryta ut. Det fick jag äta upp. Kunde knappt sova inatt! Det skumma är att endast ena näsborren är täppt. Hur som var det inte det som höll mig uppe. Jag har lite problem med min käke och det har blivit värre på sista tiden. Inatt var det värre än det någonsin varit. Gjorde för ont för att sova så när klockan var 05.15 bestämde jag mig för att låta sömnläsheten göra någon nytta. Jag har en TV-serie ligga som ska recenserar till dvdkritik. Lie to me season 3. Bara att börja på den. Har inte kunnat stoppa än! Väldigt bra. Dessutom har jag upptäckt lite ny musik i samband med den. Alltid bra. Låten som spelas till förtexterna är AMAZING!
Käken är lite bättre. Förkylningen är dock ett faktum. Suck. Men men, det drabbar ju alla så det är bara att ta.

Jag skickade även in min recension av Jack the Giant Slayer igår. Inatt fick jag svar. Han hade varit lite orolig att jag inte skulle komma med någon recension den här helgen. Haha. Är det ett tecken att jag recenserar lite för mycket? NEJ, det lät som något bra. Tre kvar den här terminen.. Om jag inte hittar fler filmer. Inte helt omöjligt! ;)

Har inte så mycket mer att säga. Hoppas ni har en bra dag nu alla!
Goodnight and Goodbye



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0