Nytt i rummet


Jag har fixat lite i mitt rum. Igen. Haha. Nu har jag gjort min byrå lite mer "filmisk" som ni ser ovan. När man köper samlarmuggar så får man ju en figur med. Såhär har jag löst det. Plus mina Hobbit-figurer. Om jag hade pengar skulle jag köpa fler för de finns fortfarande på bion. Hmm

Jag snodde även Ias tavla som man kan skriva på (typ som en white board). Super att ha till manus. Har redan börjat strukturera upp En kopp varm choklad. Hoppas det kan hjälpa också. Haha.


Bara för att kommentera: det är inte okej med detta väder. Usch! När jag gick imorse kastade träden snö på mig. Och sen var det en massa slask. Är fortfarande. Våren hade ju börjat komma. Hoppas på bättre väder imorgon.

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0