Playing in my Music Box


Det är något med den här låten. Förra året skickade Spanien den fantastiska sångerskan Pastora Soler med den lika fantastiska låten Quedate conmigo som hade en text som gjorde att man bara ville gråta. I år skickar de den fantastiska gruppen El Sueño de Morfeo, en grupp som kan beröra utan att slå på stortrumman. Det känns som att Spanien hittat ett vinnande koncept. Hoppas verkligen det ger utdelning. Låten, Contigo hasta el final, som betyder "Med dig till slutet" , är även den helt fantastiskt fin. Om jag älskade Pastoras låt så älskar jag den här ännu mer. Otroligt fin text och musiken tror jag kan dra med de flesta. Går på repeat i min mobil för tillfället. Kan vara en av mina nya favoritlåtar. Jag tror på Danmark i Eurovision, men hjärtat klappar för och jag hoppas på att det blir Spanien 2014.

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0