So you say..

När ingen ser eller hör mig.. skruvar jag upp volymen på musiken och sjunger högt, alternativt har ett eget litet party och dansar. Ibland båda.

Jag går aldrig hemifrån utan.. min telefon, ett block och penna (man vet aldrig när inspirationen kommer!) och plånboken. Ibland händer det dock att glömskan tar över och jag glömmer någon av dessa.

Min blogg heter som den gör för att.. jag redan hette så på andra ställen. "rockpophiphop" är Agnes verk och "maybe I'm just dreaming out loud" är en textrad från en låt med OneRepublic.

Om jag vågade skulle jag.. säga till folk vad jag känner. Och flytta till en stad där det är lättare att få jobba med det jag vill, alternativt flytta till Madrid

Om 10 år kommer jag.. förhoppningsvis tjäna lite pengar på att skriva. Antingen som manusförfattare, filmrecensent eller journalist. 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0