Back Again


Sedan vi var tvugna att gå tidigare från OneRepublics showcase på Operakällaren i våras har jag längtat efter den dagen då pojkarna kommer tillbaka till Sverige. Någon timme efter skrev de på twitter att de lovade att komma tillbaka snart. Inte kunde jag väl ana att det skulle bli redan i februari 2014. Ingen som lovar det brukar hålla det (JA, jag ser på er JONAS BROTHERS!!) så ni förstår min chock när jag ser att biljetterna inför deras konsert på Berns Salonger plötsligt släpps. AAAAAHHH!!! Nu är de köpta och gissa om jag hoppas hösten går fort!! :D


Kommentarer
Postat av: Martina

Ååååååh :) so happy for yoooooou! Och JA! Jag hoppas JB ser det här exemplet och kommer hit snart de med ;)

Svar: Håller tummarna för det ;D
Emma

2013-08-16 @ 22:21:29
URL: http://mrponny.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0