Home made

Idag känner jag att jag varit väldigt huslig. Jag har klippt gräs, tvättat och nu senast bakat en kaka. Senare tror jag det blir lite städning också, men vi får se vad jag orkar med. Har läst in mig lite på Nutrilett också eftersom jag ska uppdatera deras facebooksida. Troligen blir det ett besök i Stockholm 3 september också. Kul kul. 

Jag insåg just att jag inte lagt upp att mina recensioner kommit upp på ett bra tag så tänkte göra några sådana inlägg. Var beredda på en bomb! Haha. 

Nej, något mer speciellt har jag väl inte att berätta tror jag. Nästa vecka kommer bli guld, speciellt tisdagen. Men det berättar jag väl mer om senare när det är dags ;) 

Hoppas ni har en bra dag!
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0