New favorite


Jag gick invigde bion igår. Först gick jag runt och upptäckte vart saker ligger i centrum, sen tog jag tag i saken och gick till biografen. Återigen såg jag Mortal Instruments: City of Bones och jag är helt kär i den filmen. När pengarna från csn kommer kan jag nästan garantera att det blir ännu ett besök. Det är vissa saker som drar ner betyget och gör att recensionen kanske inte blir extremt positiv, men personligen skiter jag i det och absolut älskar den ändå. Framför allt älskar jag Jace. Svårt att inte göra det. Han är så fantastisk på alla sätt och vis. GAH!
 
Sen gillar jag Lily Collins. Tycker hon har varit bra i allt jag sett henne i. På väg att bli en favoritskådespelerska. Eller en av dem iaf. Och sen får vi ju inte glömma Aidan Turner. Hade ingen aning om att han skulle vara med i filmen så min förvåning och exstas när han plötsligt dyker upp visste inte sina gränser. Love him!

Ja, ett litet inlägg sådär bara. Skriver när recensionen kommer upp. Blir inte för många inlägg om denna film. Haha.


Kommentarer
Postat av: agnes

Jag är också helt kär i filmen!!! Eller kanske bara i Jace ;) nä men sjukt bra var den!

Svar: Haha, men det är ju så svårt att INTE bli helt kär i honom ;)
Emma

2013-08-30 @ 23:10:18
URL: http://fakestar.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0