On the other hand..

Gårdagen blev riktigt bra. Trevligt att träffa Mina som vanligt. Filmen var inte fullt lika bra som ettan, men allt det där kan ni läsa senare i min recension. Pratade lite med en människa också som jag blir lite trött på. Vill inte gå fördjupt in på det då jag inte vet vilka som läser, men kan ju säga att vissa överreagerar lite väl mycket. Något som kändes som en rolig grej börjar nu istället mest kännas jobbig. Suck. Men jag hoppas det löser sig.


Trots att jag kommer vara hemma hela dagen så är den fullbokad. Jag måste skriva klart min sommarkrönika som ska in idag på Lösnummer. Vad den kommer handla om hintas lite om på bilden ovan. Dessutom är det revidering av en recension, skriva en ny recension och sen upptäckte jag att jag har en film ligga från dvdkritik som måste ses och recenseras. Skulle vilja titta lite på mitt treatment/synopsis till Drömmen om Madrid också eftersom jag fått respons från Mirza. Är så otroligt taggad på den idén just nu. GAH! 

Dessutom måste det packas. Imorgon ska jag först träffa Agnes och Martina och sedan på kvällen blir det bio med Elin, Mina samt Elins bror. Kommer vara i stan hela dagen. Då hinns det med andra ord inte med. Och på onsdag bär det av mot Norrköping. Det betyder alltså att jag idag måste få klart allting och börja packa bilarna. En hel del på listan att göra alltså, tur att jag av någon anledning vaknade tidigt idag ;)

Hoppas nu ni har en bra måndag och start på veckan!
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0