Sounds of an airplane

Är det varmt idag eller vad? Fast vad kan man räkna med när man vaknar upp till uppdateringar om att det är årets varmaste dag? Just värme är jag som ni kanske vet inte så extremt glad över. Det blir så svårt att andas och att bara leva överhuvudtaget. Ska det vara värme så ska det vara i Madrid! Haha. Äsch, nu ska jag sluta klaga. 

Idag ska vi åka mot Karlskoga och gå på teater. Som jag förstår är det utomhus så det är ju skönt att det inte regnar. Det är mammas jobb som fixar så vi ska gå med de blinda. Hela familjen ska med också, även mormor och morfar. Trevlans. Hoppas nu teatern är bra bara. Jag ska filma lite också inför min informationsfilm till Synskadades Riksförbund. Jag har inte löst allt hur jag ska lägga upp det i och med att jag planerat en sak och när vi hade ett möte missförstod de mig lite och vill ha på ett litet annorlunda sätt. Måste sätta ihop deras och min vision. Men det ska nog gå. Skönt att få lite bilder iaf så jag kan sätta ihop och se vilken kvalitet allting kommer bli i. 

Hoppas nu ni njuter, om det så är ute i solen eller inne med fläkten på.
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0