Writing the story

Idag är det en skrivardag. Ska försöka fixa så jag har två synopsis som är godtagbara tills imorgon. Dessutom ska jag försöka skriva minst två filmrecensioner. Har två ligga som jag börjat på och det vore skönt att få dom klara. På lördag ska nämligen nästa ses. Dessutom har jag en dvd från dvdkritik ligga som måste ses och recenseras. PUH! Men det ska nog inte vara några problem.

När jag ändå är inne på området recensioner så har jag pratat med Emma och kommer att fortsätta recenserandet på Lösnummer till hösten trots att jag inte längre studerar där. Alltså har jag ännu en anledning att komma hem till Örebro ofta - för att gå på bio. Blir det tajt får jag väl gå på bio i Norrköping och recensera ändå. Inte hela världen. Hur som så tror jag det blir super. 


Nu ska jag återgå till skrivandet. Har pratat lite med Elin och tror jag löst ett av mina problem. Muy bien! 

Ha nu en bra dag alla!
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0