Beginning of whats over

Nej, nu är det väl ändå dags för ett inlägg igen. Julen har varit bra och sådär mysig som den alltid är. Vi brukar ju aldrig behöva stressa eller något eftersom vi inte är så stor släkt. De enda vi firar med ibland är Johan och AnnaLena och de kom ju upp tidigare i år. 
 
I övrigt kan jag säga att det kanske inte händer supermycket. Jag och Ia har börjat kolla igen Härskarringen-trilogin med extended edition. Har inte sett det materialet förut så gissa om jag är i exstas. Så mycket förklaras i de där extra scenerna. Helt ofattbart. Utöver det har jag varit en snabbis in i bokhandeln också och köpt Eld, som är nästa bok i serien jag läser. Är helt uppslukad av dom! Måste tvinga mig själv att lägga ner boken ibland. Haha.
 
Aja, det var en liten kort uppdatering. Något måste jag ju göra här på bloggen. Hoppas ni haft det precis så bra som ni velat ha det över jul nu.
 
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0