Break the circles

Åh, känns som att jag absolut inte har någonting att blogga om. Men nu kör vi ändå. De senaste dagarna har mest bestått av att skriva treatment/fallstudie varvat med att kolla på någon bra film Är ni medvetna om hur mycket bra film det finns där ute? Dock har jag saknat att gå på bio så mycket att jag igår gick till biografen bara för att köpa en Cola. Haha. Som tur är så blir det bio så det räcker för de flesta i typ ett halvår nästa vecka. På tisdag är det nämligen först den första delen av Hobbit och sen vid midnatt är det den andra. IHP! Efterlängtat! Natten till fredag sen är det Lucia Movie Night. Tre förhandsvisningar av filmer som kommer i framtiden. Vilka det blir får man veta när förtexten börjar rulla. Är nästan helt hundra på att en av dom kommer vara Hundraåringen, men vi får se. Ska hur som bli fantastiskt roligt. 

Imorgon är det introduktion inför nästa delkurs. Känns bra att den består av tre (med introduktionen inräktnat) träffar och sen inlämning 16 januari. Kan inte vara med på den första träffen så jag och handledaren ska träffas imorgon istället. Det betyder att jag inte behöver vara någonting i skolan förrän 9 januari nästa gång. Det är ju ganska så.. nice. Det bästa med den häl delkursen är att vi nu äntligen får börja med examensarbetet på riktigt. Det är nämligen en fältbeskrivning som ska skrivas. Muy bien.

Nej, det var nog det. Hoppas ni haft en bra helg och andra advent!
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0