No lo se

Nu har jag slutat panika lite över den här fallstudien. Jag mejlade nämligen läraren och han förstod. Istället för att presentera en liten bit att studien imorgon så får jag göra det i januari. Superskönt! Dock skulle jag gå dit en stund imorgon och lyssna på de andras arbeten. Hur ska jag orka upp och vara i skolan klockan 8? Haha. Men det får gå på något sätt. Bättre att komma upp och sen kanske missa eftermiddagen så jag kan jobba på inlämningsuppgiften då än att sova bort hela förmiddagen. Har kommit upp i 7 sidor nu och har lite kvar att fylla ut med. Får se vad jag ska göra sen. Och det kanske inte alls är tänkt att framsidan och innehållsförteckningen ska vara med i de där 10 sidorna, men det skiter jag i. Nu får de vara det. Punkt.

Inför mitt examensarbete där jag ska göra om Drömmen om Madrid till romanform så mejlade jag min gamla handledare Agneta. Fått svar nu och känner mig genast mer pepp än någonsin på att göra detta. Saknar att ha Agneta som handledare, hon får mig att tycka det är roligt när jag tvivlar. Och hon får mig att känna mig duktig. Egentligen tycker jag mycket bättre om konstruktiv kritik så jag vet vad jag ska jobba med, men det är så skönt när någon tror på ens idé. Sånt är också viktigt. 

Nu ska jag sluta babbla. Eftersom jag slipper panika över presentationen så kanske jag hinner skriva lite synopsis mellan varven av fallstudie. Då slipper jag panika över den efter fredag. Muy bien!

Hoppas ni har haft en bra dag!
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0