Once upon a love


Jag älskar hur berättelser kan påverka människor så ofantligt mycket. Jag älskar dock inte när detta händer mig. En serie som verkligen lyckas gång på gång när det kommer till att skaka om mina känslor är, som ni säkert redan vet, Once Upon a Time. Inatt gick vinterfinalen och... och... Jag vet inte vad jag ska säga. Jag vet inte vad jag ska göra. Jag vet inte hur jag ska känna. För att inte gå in för djupt eller spoila en massa så tar jag endast en detalj som nästan är den som gnager mest just nu. Emma/Hook. Jag har inte kunnat bestämma mig om jag hejar på Hook eller Neil. Så länge han fanns i bilden så var ju August min favorit. Men sen visste jag inte. Båda är ju liksom.. ja ni vet. Men nu har jag bestämt mig. Det ska vara Hook!! Och det kom en stund när jag tror Emma också bestämde sig för Hook. Men sen kom den där stunden när.. GAH! Jag vet inte. Sitter förtrollningen för djupt? Varför funkade det inte? Varför.. Och nu kommer jag inte få svar förrän i januari som tidigast. Egentligen är hela slutet briljant, men jag blir så frustrerad ändå. Varför kan man inte bara få veta allt direkt? Haha. 

Ja, jag behövde skriva av mig lite. Det är ju ingen som ser på serien och kan nörda med mig. Frust. Mina kommer få höra ett och annat imorgon stackarn. Tur man har bästa kompisar ;)


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0