4

Det blev ingen Beautiful Creatures igår, istället såg jag Små Citroner Gula. Den skulle ju liksom också recenseras och då kan jag och Ia ta den andra på måndag eller nåt. Blir super. Håller på och skriver ihop en recension nu på Små Citroner Gula. Ganska positiv faktiskt för jag gillade den. Mycket. Igår började skriva på den samtidigt som jag skrev klart recensionen på Step Up Revolution. Den ena är positiv, den andra negativ. Lite svårt att hålla isär dom. Dessutom måste jag skriva på olika sätt beroende på vem jag skriver för. På Lösnummer ska det vara mer "proffs", där det inte ska vara så personligt. På DVDkritik uppmanar de istället till att man ska vara lite mer personlig. Ja, så kan det gå. Tror dock att jag klarade att sära på dom ;)

Idag skulle jag till Karlskoga med mamma. Hon vaknade yr igen och ville ha någon med sig som kunde köra bilen. Efter att hon duschat kom hon dock fram till att hon inte kunde åka alls. Troligtvis har kristallerna kommit tillbaka, men vi får se. Kan ju vara något bara idag också. Får se imorgon helt enkel hur hon mår då. Nu får jag istället sitta hemma och skriva på min uppsats. Det känns faktiskt ganska bra. Jag har en hel del kvar att göra och den ska in på tisdag. Tajt med tid, men som sagt känns det ändå bra. Tror jag har ganska bra koll på hur jag ska skriva det som ska göras. Allt det jobbiga är ju gjort, nu ska jag bara skriva ihop det i uppsatsen. Blir nog bra. 

Nej, åter till skrivandet. Jag vill få klart recensionen också så jag kan skicka in den. 
Hoppas ni har en bra lördag nu alla!

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0