Done

Jag har nu lyckats få ihop ett treatment. Och jag är för en gångs skulle faktiskt nöjd. Det är en del som måste knytas ihop lite bättre, men det är små grejs som jag gör allt eftersom. Treatment är nu inskickat och kan bli utvalt till en open reading. Stor chans är det ju inte, men den är större nu än om jag inte skickat in alls. Haha. 

I övrigt idag har jag haft hand om hundarna och fixat lite i stallet. Var ett tag sedan jag var i stallet och fixade. Ganska skönt att vara ute och göra lite. Man får verkligen tid att tänka över en del saker. Bland annat har jag nu funderingar på att skippa kursen i att skriva teatertext. Efter introduktionen känns det som att den inte kommer ge mig någonting. Bättre att lägga fokus på annat. Jag har ju fortfarande C-uppsatsen ett tag till, Lösnummer recensionserna, manusverkstan och snart även producentverkstan. Det, plus att leta jobb, kanske räcker. Samtidigt vill jag inte bara överge min grupp. GAAH! Får se. Ska prata lite med en i gruppen och se vad hon säger. 

Nu ska jag bege mig ut. Jag har eldat så mycket hemma hos mamma nu så det är helt sjukt varmt. 

Hoppas ni har en bra måndag och start på veckan.
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0