"Rörande porträtt som står på egna ben"


Nu har min första provrecension för DVDkritik kommit upp på deras hemsida. Känns nästan lite stolt måste jag säga. Nu har jag ju recenserat för Lösnummer ett bra tag, men det känns som att detta är första recensionen "på riktigt". Låter kanske konstigt. Det jag menar är bara att om jag får fortsätta här så blir det ett steg mot att jag faktiskt får jobba med detta. Lösnummer är i och för sig det absolut första steget, där jag kom på att jag faktiskt vill göra detta. Men detta är första steget mot att faktiskt göra det sen. Som sagt, lite stolt!

Om ni vill läsa hittar ni recensionen här. För att lite kort sammanfatta så gillar jag Norma Rae. Det finns några scener som är otroligt starka, och då är jag ändå en sån person som normalt tycker att de bästa scenerna inte är de som alla andra tycker är starka. Hur som är detta helt klart en sevärd film! Mer i recensionen ;)

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0