Snö i soligt regn

Just nu sitter jag på mammas kontor och gör.. inte så mycket. Var på en intervju om schlager tidigare som jag ska skriva ihop till kommande numret av Lösnummer. Hon jag intervjuade är general för SMASK - Campus egen Melodifestival där det är fokus på schlager. Intressant att höra henne prata för hon var helt inne i schlager och tyckte inte alls om att det blivit sådan bredd i Melodifestivalen. Där har vi lite olika åsikter. Ska blanda ihop hennes och mitt så får vi se vad som kommer fram. Blir nog mest hennes för att det inte ska bli så personligt. Ehe.

Snart ska jag och mamma åka iväg och hämta semlor som mamma ska ha med på något möte. Ska försöka köpa lite mat då också eftersom jag helt glömde av att äta lunch. Så kan det gå. Sen ikväll medan mamma är på möte ska jag träffa Mina. Trevlans. 

Hoppas ni får lite semla i magen idag. Idag är ju enda dagen jag äter semla, om jag inte blir extremt sugen på mer sen. Haha. Men troligtvis inte. Jag har ju lite problem med all grädde ;)

Hoppas ni har en fin dag <3
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0