Something's just right



Jag tror det är bra om jag inte kommenterar gårdagens match mellan Sverige och Argentina allt för mycket. Kommer låta som en arg.. jag någonting som är argt. Haha. Det hela gäller självklart hur svensk media snöar in sig på endast de största spelarna. För att nämna något så kan jag ju säga att Zlatan inte gjorde mycket i de 45 minuter han spelade och så fort någon annan spelare gjorde något bra så gjorde de "en Zlatan". Nej, nej, nej. Nu pratar vi inte mer om det.

Roligare är ju kanske att Higuain gjorde en fantastisk insats. Först var han framme och satte bollen mot en svensk så denna gjorde självmål. Oops. Sen lite senare var han framme igen och gjorde ett eget mål. Han var väldigt bra. Di Maria var även han väldigt bra. Trots det blev Messi kvällens spelare i Argentina. I say no more. 

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0