Take a bow

Det kommer kanske ett inlägg om gårdagen när jag lugnat ner mig lite mer. Blev både bra och dåligt om jag säger så. Just nu är jag på ett stadie där jag planerar att resa bort och bosätta mig i Madrid nästa år då det är dags för Mello. 

Just nu sitter jag och försöker få klart mitt treatment. Imorgon är det deadline ifall jag vill skicka in för att eventuellt få en open reading. Vore ju hemskt kul, men.. ja. Ehe. För tillfället är jag helt uppe i att försöka hitta rätt musik till mina danser. Behövs ju inte alls för om det någon gång skulle bli film så skulle de antagligen ändå byta låtar, men det känns bättre om det är rätt. Haha. Har i övrigt lite smått panik just nu. Ska jag hinna få till det här? GAAH! Håll tummarna hörrni!

Har inte så mycket mer att säga. Värt att skriva det här! Haha.
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0