When it's all done, done

Jag har satt som en regel att inte blogga när jag är riktigt ledsen på något. I söndags gjorde jag det ändå, men nu är det inlägget borta så jag hoppas ingen skada är skedd. Jag är fortfarande ledsen, men det är iaf lite bättre nu. Och om ni undrar så handlar det om Mellon, men det som kanske gör mig mest ledsen är att folk skrattar, suckar och liknande åt att jag känner så starkt för den tävlingen. Om det bara varit för resultatet hade det gått över. Aja, går inte att göra något åt det. Jag börjar inse att jag inte kan ändras bara för att någon sagt det, så jag kan inte hoppas det om någon annan heller. Vi är de vi är helt enkelt. 

Helgen har i övrigt ändå varit bra. Har haft det toppen! Spexet var riktigt bra och kalaset efter var roligare än jag trott. De flesta var helt galna - på ett bra sätt. På vägen ner och hem satt jag och Mina och sjöng med i mina Mello-skivor. En massa minnen kom och vi blev båda överraskade på att vi faktiskt kunde så många låtar fortfarande. De sitter liksom i ryggraden, lite som att cykla. Sen i lördags åt jag sushi för första gången! Och tillslut lyckades vi hitta SF-bokhandeln och jag därifrån med två böcker. En som jag har kollar på på nätet ganska länge och verkligen ville ha. Super! Stort tack till Mina för att jag fick följa med!!






Nu ska fortsätta med viktigare saker. Insåg att jag har två deadlines nu snart som är ganska viktiga. På onsdag för manusverkstaden och nästa vecka för uppsatsen. Sen fick jag filmerna igår som jag ska provrecensera för DVDkritik och han ville ha så fort som möjligt. Ja, ni hör ju. Bara att sätta igång.

Hoppas ni har en bra tisdag nu alla!
Goodnight and Goodbye

Kommentarer
Postat av: agnes

Bry dig inte om vad alla andra tycker! Det som är viktigt är att du gör det du tycker om och om det involverar melodifestivalen och eurovision så är det inga fel med det ♥

Svar: <3
Emma

2013-02-19 @ 23:37:21
URL: http://fakestar.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0