Without saying a word

Jag kan inte sluta titta på det klipp där en minut av Antons bidrag till lördag visas. Helt sjuk vad bra det är. Låten heter ju Begging och han går ut först på scenen. Sen kommer mina nerver vara på helspänn kan jag säga. Varför? Jo, av det jag hört av de andra låtarna (alla har dock inte kommit upp än) så kommer lördagens startfält i Mellon ha allt det som fattades i lördags. Nu kommer de som är bra. Kan knappt bärga mig. AAHHH!

Nu ska jag snart göra mig klar för att åka in till stan. Egentligen skulle jag ju ha första kurstillfället i min kurs i att skriva för teater igår, men tydligen var det fel i schemat så det var idag istället. Aja, funkar för mig. Den obligatoriska nervositetet som alltid kommer inför en kurs där man inte känner någon har infunnit sig. Usch. Men jag hoppas på liknande folk som då jag läste Scenisk Produktion. De var trevliga. Men vi får se. Ska nog gå bra. Hoppas jag.

Nu får ni ha en fortsatt bra dag hörrni!

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0